Veelgestelde vragen over de Online Tracks en Classes

Hoe verschilt een Online Track of Class van een ‘normale’?

Het programma is in grote lijnen hetzelfde: er is voldoende ruimte voor interactie, samenwerking in kleine groepen, vragen en persoonlijke begeleiding.

Hoe zit het met de tijdsinvestering voor bedrijven, is die hetzelfde als bij een gewone Track of Class?

De Track of Class zelf kost evenveel tijd, maar er is natuurlijk geen reistijd.

Wat hebben bedrijven nodig qua materialen, verbinding e.d. en hoe komen ze daaraan?

Deelnemers hebben alleen een computer met webcam en internetverbinding nodig. Tijdens de intake krijgen deelnemers een introductie in de digitale omgeving.

Wat is als netwerkpartner mijn rol tijdens de activatie/voorbereiding van een Online Track?

De rol van de netwerk- en activatiepartner is bij een Online Track hetzelfde als bij een gewone, en draait vooral om het activeren van bedrijven in de regio en in de branche.

Bedrijven in mijn branche hebben op dit moment geen tijd om drie dagen te besteden aan een Track. Welke vorm(en) is/zijn er mogelijk naast een Online Track?

We merken we dat de situatie op dit moment heel sterk per branche en zelfs per bedrijf verschilt. Het is ons duidelijk dat het helaas in sommige gevallen nu ‘alle hens aan dek is’ om door deze moeilijk tijd heen te komen en we begrijpen dat daar vanzelfsprekend prioriteit naar uitgaat. In dat geval veel sterkte. Toch willen we ook verwijzen naar onze andere mogelijkheden: de demo (miniworkshop) is digitaal beschikbaar, en het doorlopen van de e-demo kost een kwartier.

Waar vind ik meer informatie over de Online Tracks en Classes?

Op deze pagina vind je meer informatie over de Online Tracks en Classes.